Zarządzenie Wójta gminy Dobrcz NR 15/2006 z dnia 7 kwietnia 2006 r.

Powołania Komisji ds. wydzielenia i oceny dokumentacji niearchiwalnej z przeprowadzonych z wyborów do Sejmu i Senatu , Prezydenta RP w 2005r.

PODSTAWA PRAWNA: Na podstawie § 14 ust. 2 Instrukcji wprowadzonej Zarządzeniem Nr 3 /02 Wójta Gminy Dobrcz z dnia 18 września 2002r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego oraz zasad i trybu postępowania z dokumentacją w Urzędzie Gminy Dobrcz z związku z § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 6 października 2000r. w sprawie sposobu przekazywania , przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej ( Dz.U. Nr 83, poz.944 z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 23 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu przekazywania , przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej ( Dz.U. Nr 90, poz. 1005 z późn. zm.)

TREŚĆ: zarządza się, co następuje:



§ 1. Powołać komisję do spraw wydzielenia i oceny dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do zniszczenia z przeprowadzonych wyborów do Sejmu i Senatu, Prezydenta RP w 2005 r. w składzie:

Przewodniczący Joanna Rachfalska

Członek Hanna Kolinska

Członek Mariola Kwaśnik



§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.