Uchwała Nr VII/55/2007
Rady Gminy w Dobrczu
z dnia 28 czerwca 2007 r.



w sprawie zmiany budżetu Gminy Dobrcz na 2007 r.


Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 i pkt. 9 lit. d ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1203 oraz z 2005 r. Nr 172, poz. 1441,Nr 175, poz.1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337 oraz z 2007 r. Nr 48, poz. 327) art.165,166, 167 ust.2, 173 ust.1, 4 ,5 art.174 ust.1,2,3 ,art.175 ust.1, art.176 ust.1, art.184 ust.1,2,3 art.188 ust.2, pkt, art.195 ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych ( Dz.U. Nr 249, poz. 2104, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz.1217 i 1218, Nr187,poz 1381 i Nr 249, poz. 1832).


Rada Gminy
uchwala, co następuje:



§ 1.W uchwale Nr III/14/2006 Rady Gminy w Dobrczu z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobrcz na 2007 r. wprowadza następujące zmiany :


1.w §1 o treści :

Dochody gminy na 2007r.

wg. zał. nr.1 w wysokości 17.684.927 zł

w tym ;

/subwencje 7.855.501 zł

2/udziały w podatkach dochodowych 2.569.576 zł

zwiększenia - 207.954 zł

zmniejszenia - 0 zł

po zmianach wynoszą : 17.892.881 zł

w tym ;

1/subwencje 7.855.501 zł

2/udziały w podatkach dochodowych 2.569.576 zł

2. w §2 o treści :

Wydatki gminy na 2007 r

wg. zał. nr 2 w wysokości 18.584.927 zł

w tym;

1/dotacje przedmiotowe dla Zakładu Usług Komunalnych 227.474 zł

-z tytułu dopłaty do ścieków 214.474 zł

-z tytułu dopłaty do zabezpieczenia śmietniska 13.000 zł

2/dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty

należące i nie należące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę 105.000 zł

3/ wynagrodzenia z pochodnymi 8.096.391 zł

4/ wydatki bieżące 9.077.620 zł

5/wydatki majątkowe 838.442 zł

w tym;

- inwestycyjne 802.442 zł

- na zakupy inwestycyjne 36.000 zł

6/ogólna rezerwa budżetowa 160.000 zł

7/ wydatki na obsługę długu 80.000 zł

zwiększenia - 780.306 zł

zmniejszenia - 172.352 zł

po zmianach wynoszą : 19.192.881 zł

w tym;

1/dotacje przedmiotowe dla Zakładu Usług Komunalnych 227.474 zł

-z tytułu dopłaty do ścieków 214.474 zł

-z tytułu dopłaty do zabezpieczenia śmietniska 13.000 zł

2/dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty

należące i nie należące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę 105.000 zł

3/ wynagrodzenia z pochodnymi 8.089.128 zł

4/ wydatki bieżące 9.410.837 zł

5/wydatki majątkowe 1.120.442 zł

w tym;

- inwestycyjne 1.034.442 zł

- na zakupy inwestycyjne 86.000 zł

6/ogólna rezerwa budżetowa 160.000 zł

7/ wydatki na obsługę długu 80.000 zł

3.w § 5 po zmianach:

1.Dochody i wydatki związane z realizacją zadań bieżących z zakresu administracji

rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w 2007r., zgodnie z załącznikiem nr 5.

2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań bieżących realizowanych przez gminę

na podstawie porozumień z organami administracji rządowej oraz własnych zadań

bieżących gminy w 2007 r., zgodnie z załącznikiem nr 6.

3.Dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień

(umów) między jednostkami samorządu terytorialnego w 2007 r., zgodnie z załącznikiem

nr 7.

§ 2 Wprowadzenie zmiany limitu zobowiązań z tyt. zaciągania kredytu i pożyczek w

tym:

a/limit na pokrycie występującego w ciągu roku 2007 przejściowego deficytu budżetu - do wysokości 200.000 zł,

b/limit na pokrycie planowanego w roku 2007 deficytu - 649.750 zł,

( kredyt 450.000 zł oraz 199.750 zł pożyczka )

c/limit spłat zaciągniętych wcześniej kredytów – 0.

§ 3. Zwiększyć deficyt budżetu o kwotę 400.000 zł.

Źródłem pokrycia deficytu jest : pożyczka w kwocie 199.750 zł z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu z przeznaczeniem na zakup samochodu do ratownictwa chemiczno-gaśniczego dla OSP w Dobrczu oraz 200.250 zł z wolnych środków przeznaczonych na wydatki bieżące .

Po zmianach deficyt wyniesie 1.300.000 zł

§ 4. Przychody budżetu w wysokości 433.939 zł, rozchody w wysokości 433.939 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 4.

§ 5. Wykonanie uchwały powierzyć Wójtowi Gminy.

§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Przewodniczący Rady Gminy

Halina Pietrzak