Ogłoszenie o naborze Nr 1/07  z dnia 8 sierpnia 2007 r.

na podstawie art. 3A ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z póź. zm.).
   Wójt Gminy Dobrcz

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Opłat adiacenckich w Urzędzie Gminy w Dobrczu ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę.

1.zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

-prowadzenie i obsługa umów cywilnoprawnych w związku ze świadczeniami wnoszonymi przez właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości, w gotówce lub w naturze, na rzecz budowy poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej
-prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach ustalania opłat adiacenckich po stworzeniu warunków podłączenia nieruchomości do urządzeń infrastruktury technicznej, które należy prowadzić w oparciu o przepisy ustawy o gospodarce nieruchomościami ora KPA.
-przekazywanie spraw do organu odwoławczego w przypadku złożenia odwołania od decyzji w sprawie ustalenia opłaty
-przygotowywanie zleceń sporządzania operatu szacunkowego w tym określanie przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem zamówień publicznych
-prowadzenie dokumentacji na stanowisku oraz przygotowanie jej do przekazania do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjna.

2.Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

a)niezbędne
-posiadać co najmniej wykształcenie średnie
-jest obywatelem polskim
-posiada pełną zdolność do czynności prawnych
-korzysta z pełni praw publicznych
-nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne
-cieszy się nieposzlakowana opinią
-posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku

b)dodatkowe:
-znajomość zagadnień dotyczących zajmowanego stanowiska , w szczególności KPA, ustawy o gospodarce nieruchomościami i ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków o planowaniu przestrzennym itp.
-posiadać doświadczenie zawodowe – staż pracy w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku związanym z opłatami adiacenckimi
-posiadać umiejętność obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office

3.  Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:

-list motywacyjny
- życiorys CV
-kserokopie świadectw pracy
-kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
-referencje dotychczasowych pracodawców
-oryginała kwestionariusza osobowego
-oświadczenie o niekaralności za przestepstwo popełnione umyślnie
-zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.

Wymagane dokumenty aplikacyjne składać w zamkniętej kopercie

-osobiście
w sekretariacie Urzędu Gminy w Dobrczu na piętrze pokój nr 14

-lub przesłać

w terminie do dnia do dnia 29 sierpnia 2007 r. na adres: Wójt Gminy Dobrcz,ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz z dopiskiem „oferta na stanowisko urzędnicze ds. opłat adiacenckich”.

Dokumenty potwierdzające wykształcenie, odpowiednie przygotowanie do pracy na stanowisku oraz opinie złożone w formie kserokopii musza być uwierzytelnione.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie bedą rozpatrywane.

Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z póź. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 142, poz. 1593 z póź. zm.)".

Uwaga:
lista kandydatów , którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dobrczu  oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Dobrczu , ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz.