Uchwała Nr V/48/2007
Rady Gminy w Dobrczu
z dnia 30 marca 2007 r.



w sprawie zmiany budżetu Gminy Dobrcz na 2007 r.



Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 i pkt. 9 lit. d ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1203 oraz z 2005 r. Nr 172, poz. 1441,Nr 175, poz.1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337) art.165,166,167ust.2, 173 ust.1, 4 ,5 art.174 ust.1,2,3 ,art.175 ust.1, art.176 ust.1, art.184 ust.1,2,3 art.188 ust.2, pkt, art.195 ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych( Dz.U. Nr 249, poz. 2104, z 2006r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz.1217 i 1218, Nr187,poz 1381).



Rada Gminy
uchwala, co następuje:



§ 1.W uchwale Nr III/14/2006 Rady Gminy w Dobrczu z dnia 28 grudnia 2006 r. w

sprawie uchwalenia budżetu Gminy Dobrcz na 2007 r. wprowadza następujące zmiany :

1.w §1 o treści :

Dochody gminy na 2007r.

wg. zał. nr.1 w wysokości 17.387.860 zł

w tym ;

1/ subwencje 7.863.399 zł

2/ udziały w podatkach dochodowych 2.587.701 zł

zwiększenia - 190.688 zł

zmniejszenia - 138.364 zł

po zmianach wynoszą : 17.440.184 zł

w tym ;

1/subwencje 7.855.501 zł

2/udziały w podatkach dochodowych 2.569.576 zł

2. w §2 o treści :

Wydatki gminy na 2007 r

wg. zał. nr 2 w wysokości 17.387.860 zł

w tym;

1/dotacje przedmiotowe dla Zakładu Usług Komunalnych 227.474 zł

-z tytułu dopłaty do ścieków 214.474 zł

-z tytułu dopłaty do zabezpieczenia śmietniska 13.000 zł

2/dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty

należące i nie należące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę 105.000 zł

3/ wynagrodzenia z pochodnymi 8.086.879 zł

4/ wydatki bieżące 8.179.507 zł

5/wydatki majątkowe 549.000 zł

w tym;

- inwestycyjne 513.000 zł

- na zakupy inwestycyjne 36.000 zł

6/ogólna rezerwa budżetowa 160.000 zł

7/ wydatki na obsługę długu 80.000 zł

zwiększenia - 1.220.554 zł

zmniejszenia - 268.230 zł

po zmianach wynoszą : 18.340.184 zł

w tym;

1/dotacje przedmiotowe dla Zakładu Usług Komunalnych 227.474 zł

-z tytułu dopłaty do ścieków 214.474 zł

-z tytułu dopłaty do zabezpieczenia śmietniska 13.000 zł

2/dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty

należące i nie należące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę 105.000 zł

3/ wynagrodzenia z pochodnymi 8.082.641 zł

4/ wydatki bieżące 8.846.627 zł

5/wydatki majątkowe 838.442 zł

w tym;

- inwestycyjne 802.442 zł

- na zakupy inwestycyjne 36.000 zł

6/ogólna rezerwa budżetowa 160.000 zł

7/ wydatki na obsługę długu 80.000 zł

3.w § 3. po zmianach : limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007 - 2009 zgodnie z załącznikiem nr 3

4.w§ 4. po zmianach przychody budżetu w wysokości 1.359.064 zł, rozchody w wysokości 459.064 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4.

5.w §5 po zmianach:

1.Dochody i wydatki związane z realizacją zadań bieżących z zakresu administracji

rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w 2007 r, zgodnie z załącznikiem nr 5.

2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań bieżących realizowanych przez gminę

na podstawie porozumień z organami administracji rządowej oraz własnych zadań

bieżących gminy w 2007 r., zgodnie z załącznikiem nr 6.

3.Dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień
(umów) między jednostkami samorządu terytorialnego w 2007 r., zgodnie z załącznikiem nr 7.

§ 2.Wprowadzić do budżetu deficyt w kwocie 900.000 zł.
Źródłem pokrycia deficytu jest : kredyt w kwocie 450.000 zł z banku komercyjnego przeznaczony na zdanie p.n. "Przebudowa drogi gminnej Wudzynek-Karolewo „ oraz 450.000 zł z wolnych środków przeznaczone na wydatki bieżące .

§ 3. Wykonanie uchwały powierzyć Wójtowi Gminy.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczacy Rady Gminy
Halina Pietrzak