Odpowiedz na wniosek z 27.12.2005 o udzielenie informacji publicznej.
Odpowiadając na wniosek z 27.12.2005 r. o udzielenie informacji publicznej zawiadamiam, że postanowieniem z dnia 27.02.2006 r. przekazałem do załatwienia w/w wniosek w zakresie pkt.l i 12 do Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz-Północ. W pozostałej części udostępniamy dokumenty wnioskowane w pkt.2 dotyczące hali sportowej. Natomiast uprasza się o uściślenie: o jakie prace i w jakim okresie zlecone w Szkole Podstawowej w Dobrczu chodzi wnioskodawcom? Uściślenie to, jest konieczne w celu wyszukania materiału i udzielenia odpowiedzi. Odpowiadając na pkt 3 wniosku informuję, że zostały udostępnione dokumenty dotyczące budowy hali sportowej. Natomiast w celu prawidłowej realizacji wniosku o udostępnienie umów i zleceń przy pracach związanych z „pracami kanalizacyjnymi oraz drogowymi"- proszę o wskazanie : jakie prace kanalizacyjne i drogowe oraz jaki okres ich wykonywania wnioskodawcy mieli na myśli, oczyma to być np. okres od 1990 r. czy jakiś inny? Realizując pkt 4 wniosku udostępniam wnioskowaną umowę i jednocześnie informuję, że określenia użyte w umowach są synonimami i nie ma to żadnego znaczenia w tym przypadku. Odpowiadając na pkt 5-7 informuję, że udzielającemu informacji nie są znane przypadki wskazane we wniosku a odpowiadając na pkt 8 przekazuję dostępną dokumentację związaną z wykonaniem wodociągów w Dobrczu i Stronnic. Realizując pkt 9 wniosku stwierdzić należy, iż tut. organowi nie jest znany fakt istnienia jakiegokolwiek wpływu wygrywania przetargów przez jakąkolwiek firmę na zawieranie umów z Zakładem Usług Komunalnych w Dobrczu. Jeżeli natomiast wnioskodawcom znany jest fakt istnienia jakiegokolwiek wzajemnego wpływu na w/w przypadki - prosimy o informację w tej sprawie. Gmina nie dysponuje odrębnym sprawozdaniem ze sprzedaży mienia gminnego za lata 1999-2005 i uzyskanych dochodach z tego tytułu. Dane o stanie mienia komunalnego i dochodach ze sprzedaży mienia komunalnego w danym roku budżetowym są dostępne w corocznych sprawozdaniach z wykonania budżetu gminy i zostały w tej formie udostępnione. Informuję również, że stan majątku Wójta Gminy ( jak i in. osób zobowiązanych ) jest upubliczniony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu w formie i zakresie określonym ustawą. Żądanie sporządzenia wykazu opisanego w pkt 11 wniosku wykracza poza definicję informacji publicznej i nie ma z nią nic wspólnego.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.