Odpowiadając na wniosek z 27.12.2005 r. o udzielenie informacji publicznej
zawiadamiam, że postanowieniem z dnia 27.02.2006 r. przekazałem do załatwienia
w/w wniosek w zakresie pkt.l i 12 do Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz-Północ.
W pozostałej części udostępniamy dokumenty wnioskowane w pkt.2
dotyczące hali sportowej. Natomiast uprasza się o uściślenie: o jakie prace i w jakim
okresie zlecone w Szkole Podstawowej w Dobrczu chodzi wnioskodawcom?
Uściślenie to, jest konieczne w celu wyszukania materiału i udzielenia
odpowiedzi.
Odpowiadając na pkt 3 wniosku informuję, że zostały udostępnione
dokumenty dotyczące budowy hali sportowej. Natomiast w celu prawidłowej
realizacji wniosku o udostępnienie umów i zleceń przy pracach związanych z
„pracami kanalizacyjnymi oraz drogowymi"- proszę o wskazanie : jakie prace
kanalizacyjne i drogowe oraz jaki okres ich wykonywania wnioskodawcy mieli na
myśli, oczyma to być np. okres od 1990 r. czy jakiś inny?
Realizując pkt 4 wniosku udostępniam wnioskowaną umowę i jednocześnie
informuję, że określenia użyte w umowach są synonimami i nie ma to żadnego
znaczenia w tym przypadku.
Odpowiadając na pkt 5-7 informuję, że udzielającemu informacji nie są znane
przypadki wskazane we wniosku a odpowiadając na pkt 8 przekazuję dostępną
dokumentację związaną z wykonaniem wodociągów w Dobrczu i Stronnic.
Realizując pkt 9 wniosku stwierdzić należy, iż tut. organowi nie jest znany
fakt istnienia jakiegokolwiek wpływu wygrywania przetargów przez jakąkolwiek
firmę na zawieranie umów z Zakładem Usług Komunalnych w Dobrczu. Jeżeli
natomiast wnioskodawcom znany jest fakt istnienia jakiegokolwiek wzajemnego
wpływu na w/w przypadki - prosimy o informację w tej sprawie.
Gmina nie dysponuje odrębnym sprawozdaniem ze sprzedaży mienia
gminnego za lata 1999-2005 i uzyskanych dochodach z tego tytułu. Dane o stanie
mienia komunalnego i dochodach ze sprzedaży mienia komunalnego w danym roku
budżetowym są dostępne w corocznych sprawozdaniach z wykonania budżetu gminy
i zostały w tej formie udostępnione.
Informuję również, że stan majątku Wójta Gminy ( jak i in. osób
zobowiązanych ) jest upubliczniony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu w
formie i zakresie określonym ustawą. Żądanie sporządzenia wykazu opisanego w pkt
11 wniosku wykracza poza definicję informacji publicznej i nie ma z nią nic
wspólnego.