
Zarządzenia Wójta Gminy Dobrcz - kierownik Urzędu Gminy
- Artykuły:
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy Nr 20/2012 z dnia 17 grudnia 2012 r. w sprawie zasad dokonywania odpisów aktualizujących wartość należności Urzędu Gminy w Dobrczu.
- Zarządzenie Nr 19/2012, Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy, z dnia 13 grudnia 2012 r. w sprawie powołania komisji ds. rozstrzygnięcia przetargów nieograniczonych na dzierżawę nieruchomości będących w zasobie Gminy Dobrcz.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy Nr 18/2012 z dnia 6 listopada 2012 r. w sprawie powołania Komisji ds. rozstrzygnięcia przetargu na usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy Nr 17/2012 z dnia 22 października 2012 r. w sprawie powołania komisji ds rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na dzierżawę działek.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy Nr 16/2012 z dnia 2 października 2012 r. w sprawie powołania komisji ds. roztrzygnięcia przetargu na budowę systemu kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Dobrcz.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy Nr 15/2012 z dnia 20 lipca 2012 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Dobrczu.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy Nr 14/12 z dnia 20 lipca 2012 r. w sprawie powołania komisji ds rozstrzygnięcia przetargu na modernizację dróg gminnych.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy Nr 13/12 z dnia 25 czerwca 2012 r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy Nr 12/2012 z dnia 11 czerwca 2012 r. w sprawie powołania komisji ds. roztrzygnięcia przetargu na przebudowę ulicy Wilczej w Strzelcach Górnych.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy Nr 11/2012 z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie powołania komisji ds. roztrzygnięcia przetargu na udzielenie kredytu długoterminowego.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy Nr 10/2012 z dnia 24 maja 2012 r. w sprawie powołania pionu ochrony w Urzędzie Gminy w Dobrczu.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy Nr 9/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie powołania składu osobowego Komiesji Rekrutacyjnej do naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Dobrczu.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Nr 8/2012 z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych i Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi w Urzędzie Gminy w Dobrczu.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Gminy Nr 7/2012 z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie powołania komisji ds. wydzielenia i oceny dokumentacji niearchiwalnej z przeprowadzeniem wyborów do Sejmu RP i Senatu RP.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Nr 6/2012 z dnia 6 kwietnia 2012 r. w sprawie powołania koordynatora CAF oraz Zespół ds Samooceny.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Nr 5/2012 z dnia 30 marca 2012 r. w sprawie Kodeksu Etyki pracowników Urzędu Gminy w Dobrczu.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Nr 4/2012 z dnia 29 marca 2012 r. w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia zdawczo-odbiorczego spisu z natury składników majątkowych w magazynie sprzętu OC w Dobrczu.
- Zarządzenie Wóta Gminy Dobrcz - Kierownika Urzędu Nr 3/2012 z dnia 18 stycznia 2012 r. w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na wykonanie zadania z zakresu kultury fizycznej i sportu w Gminie Dobrcz w 2012 r.
- Zarządzenie Wójta Gminy Dobrcz Kierownika Urzędu Nr 2/2012 z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie powołania komisji konkursowej do rozpatrzenia ofert na realizację zadania z zakresu kultury fizycznej i sportu w Gminie Dobrcz w roku 2012 .
